anoukopstage.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Anouk

Reacties

Reacties

Mariska

hee meid!

heel veel plezier en succes op je stage!
je verdient het na al het harde werken!

kus
Maris.

Kimberley van Druten

Hallooaaa schatje,,

Anna, Valérie, Heidi en Erik

Hoi Anouk,
Een hele goede reis en heel veel plezier in Frankrijk. We gaan je volgen en doe voorzichtig. Ook in vrije uurtjes lekker genieten.
Au revoir

Kimberley van Druten

halloo schatje

mama

Hoi lieverd.

Fijn dat je bent aangekomen.
Slaap lekker en we spreken elkaar snel.

Dikke kus.

Oma en Opa

Hoi Anouk
Jammer dat het zo ver weg is want zo te zien is er genoeg te doen.Geniet er maar van. Leuk om je verhaaltjes te lezen. Heb je nu ook mooi weer?
Liefs oma

familie dorland

Hoi Anouk,
wat heb je de reis goed gedaan. Leuk om je eerste verhaal te lezen. Is het bij jou ook lekker warm ?
Veel plezier en elke dag leer je weer meer.

Groetjes,

Heidi

Martien, Astrid, Vera, Berend en Lianne

Hai Anouk,

Tjemie, wat een belevenissen! En wat doe je het super goed! Goed voor je zelfstandigheid! Red je het goed met je frans? Nog geen onbekend woord gehoord? Heel veel plezier en wij blijven je zeker volgen!

Groetjes,
Astrid (en de rest)

Renske, Vincent, Emiel en Diane

Dag Nouk !!

Nou zeg, wat een prachtige start !. Weet van mijzelf dat de eerste dagen wel eens heel moeilijk kunnen zijn: iedereen leren kennen, wat wordt er van je verwacht..... Als ik het zo bij jouw lees: soepeltjes !! Hartstikke goed en knap zeg.
Heb je het de eerste nacht nog koud gehad, of lag er toch een stapeltje dekens in de kast??? HAHA.
Renske zal bij je moeder de knutselclub voortzetten, doe jij het met veel plezier in Frankrijk.
Succes met de verdere opstart.

Groetjes van ons.....(Renske, Vincent, Emiel en Diane).

Anouk

@Diane, haha er lag gewoon een lakenpakket klaar... met 2 dikke dekens en kussen en lakens, dus koud heb ik het niet gehad hoor :P

mama

Fijn dat het er zo leuk is.
Hier is het weer ook iets minder geworden.
De foto's laten een mooie omgeving zien.
XXXX

oudtante Rikie

Kreeg je weblog van je moeder.
Vind het heel leuk je te kunnen volgen.Ben heel trots op je.Je hebt wel een vuurdoop gehad met die afwas.Maar ook al moet je van onder beginnen laat je niet ontmoedigen, voordat je het weet kun jij straks de lakens uitdelen.
Lifs Rikie

Melissa

He anouk,

ik ben blij dat je het leuk vindt. Hebben ze er geen vaatwasser? Maar je weet nu wel hoe je het met de hand moet doen. Nog heel veel plezier.
we missen je.

Groetjes van ons allemaal

Anouk

@Melissa, nee helaas geen vaatwasser hier. wel een lekkage aan het toilet, een lege gasfles en de stroom die het ook leuk vind om er dan maar mee te stoppen. En dat allemaal in 2 dagen. Merde, merde, merde!!!
Haha, verder is het wel leuk hier hoor. Ben net klaar met werken, en dan knalt het licht eruit.. nu maar in het donker naar mn pyjama zoeken.
Welterusten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!