anoukopstage.reismee.nl

Eerste week!

Eerste week Hoi allemaal, Zit alweer anderhalve week in Frankrijk. Tijd gaat snel, momenteel alleen heel slecht weer en slechte internetverbinding, hoop jullie de komende tijd wel op de hoogte te kunnen houden. Zaterdag ochtend 12 Mei zijn we om 7 uur ’s ochtends weggereden uit Etten-Leur. ’s Avonds om half 7 kwamen we op de camping aan, leuk ontvangen door de groep. Jongens kwamen meteen helpen uitpakken, daarna gezellig met de hele groep avond gegeten en elkaar beter leren kennen. Ik zit in een appartement met momenteel 10 mensen, over 3 weken nog met 8 mensen. Zondag was iedereen vrij, alles uitgepakt en kamer ingericht, filmpjes kijken, spelletjes doen en kletsen. Maandag de eerste werkdag, toen hebben Fay en ik samen met Debby, onze hoofdanimator, de animatie tent schoongemaakt en alle dozen uitgezocht en ingedeeld. Dinsdag en Woensdag ochtend bezig geweest met powerpoints en draaiboeken maken voor de avondshows. Woensdagmiddag en Donderdagochtend de sanitairgebouwen schoongemaakt, zodat ze daar konden gaan schilderen. Donderdagmiddag en Vrijdagochtend op de receptie geholpen met de info mappen van de mobile homes klaarmaken en deze eind van de ochtend en ’s middags in alle mobile homes neergelegd. Zaterdag waren we met alle meiden vrij, ook de enige echt mooie dag van de hele week, lekker de hele middag in bikini in het gras gelegen en tijdschriften gelezen. ’s Avonds feest gehad in ons appartement omdat dit het laatste weekend zou zijn dat we dicht waren. Was superleuk en gezellig! Zondag waren we allemaal vrij, alleen was het vandaag al superslecht weer en hebben we weer een aantal dvd’s gekeken. Gister heb ik samen met Fay en Miriam 28 tenten schoongemaakt. Vandaag met Fay, Miriam, Britt, Lana en Patrick de mobile homes ingericht. Hier stond alles al in, alleen moest nog uitgepakt worden. Bedden op de goede plaats, matrassen, kussens en dekens erop. Koelkast en magnetron uitpakken, tafel en stoelen neerzetten etc. Allebei de dagen trouwens in de stromende regen, de camping is momenteel een grote modderpoel.. Vandaag ook wat minder nieuws gekregen. Ik zei al eerder dat afgelopen weekend het laatste ‘dichte’ weekend zou zijn. De camping zou namelijk in eerste instantie 30 april open zijn gegaan, dit werd verschoven naar 11 Mei en vandaag hebben we te horen gekregen dat we pas 15 Juni opengaan. De camping heeft namelijk nogal veel problemen gehad, alles wat fout kon gaan is ook fout gegaan en het weer zit ons ook niet mee. Hierdoor is er nog veel bouwverkeer op de camping, het zwembad is nog niet af en het restaurant ook niet. Gelukkig hebben we een heel leuk, gezellig team. We gaan de camping de komende 3 weken helemaal campingklaar maken zodat we 15 Juni met een mooie camping open kunnen. Hopelijk blijft internet het een beetje doen en kan ik jullie een beetje op de hoogte houden. XXX Anouk

mama

Hoi Meis.

Wat een toestanden allemaal.Hier is het erg warm bijna 30 graden.Geniet maar een beetje van de rust van de zomer wordt het vast heel druk.

Kus

oma

Lieve Anouk

Leuk om weer wat van je te horen. Hoop dat het weer wat beter is. Nu de camping later open gaat kun je misschien nog heerlijk genieten van wat vrije tijd.
Hier is het prachtig weer wat we ook nog met de pinksterdagen mogen hebben.
Morgen met Jasper z'n verjaardag (ook jij gefeliciteerd)kunnen we dan ook heerlijk buiten zitten.

Woensdag zijn we met m'n zussen naar het eiland Pampus geweest.We konden daar echt voor pampus liggen, zo warm was het.

We wachten vol spanning op je volgende avonturen.

Knuffel van opa en oma

tante Rikie

Je hebt goed beschreven wat er allemaal komt kijken om de camping bedrijfsklaar te maken. Je moet van alle markten thuis zijn.Hopelijk is alles op tijd klaar en kun je met trots de eerste gasten ontvangen.Heel veel succes.

mama

Hoe is het daar?
Staat alles bijna klaar om de eerste gasten te kunnen ontvangen?
Laat snel weer iets van je horen.
Knuf