anoukopstage.reismee.nl

Laatste weekjes

Hey allemaal,

Hier ben ik weer na lange tijd. Hier gaat nog steeds alles prima. Mijn enkel is (alweer een hele tijd) helemaal genezen. Het hoogseizoen is alweer bijna afgelopen.
Ik zal even snel vertellen wat ik de afgelopen weken allemaal heb gedaan.

Tot 9 Juli heb ik in de animatie gestaan. Daarna ben ik begonnen in de receptie, hier had ik in het begin van mijn stage helemaal geen zin in, omdat ik de lessen op school nooit leuk vond. Maar naarmate het dichterbij kwam leek het me ook wel weer een uitdaging, even heel iets anders dan animatie.

Nu ben ik alweer bijna aan het eind van mijn werk in de receptie. Aan de ene kant is het werk me heel erg meegevallen, wel vertel je telkens hetzelfde. Ook een nadeel aan deze stage is natuurlijk het werken op een ‘’gloednieuwe’’ camping. Ook deze camping kent heel veel opstartproblemen zoals het niet op tijd afhebben van alles. Veel problemen met het water en internet.
Bijna 3 weken lang was er of alleen koud water of helemaal geen water op de camping.
Eerst dachten ze dat het aan de boilers lag en zijn die vervangen, probleem niet opgelost. Nieuwe waterpomp aangelegd, probleem niet opgelost. Uiteindelijk bleek het probleem bij het waterbedrijf van de gemeente te liggen. Gesprekken met burgemeester, gemeente en werknemers hoe dit op te lossen en in welk tijdsbestek.
Uiteindelijk toen bleek dat het probleem bij de gemeente lag werd er een oplossing voor de gasten gemaakt, douchen aan de overkant van de weg bij het sportcomplex van de gemeente, nadeel dat wij (van de receptie) het sanitair van het sportcomplex 2x per dag moesten gaan schoonmaken.
En internet dat het weken niet goed doet, doet hij het eindelijk wil je een berichtje op je blog plaatsen, ligt ie er weer uit... Maar nu dan eindelijk mn berichtje ;)

Natuurlijk ook veel leuke dingen meegemaakt. Achterburen die door een annulering last minute 2 weken op de camping kwamen, superleuk. Gezellig dagje met ze weggeweest, even iets bekends om je heen. De week erop mijn ouders en zusje die even 3 dagen langskwamen.

Ook doen we met het team superleuke dingen. Zo zijn we vorige week een dag naar het zuiden afgedaald om daar een dagje aan het strand te liggen, ’s avonds een dorpje in dat in een kasteel is gebouwd, superleuk. Lekker uit eten en ’s avonds om half 1 een rondje op de draaimolen gemaakt.
Waar je ook ’s nachts nog in een korte broek en topje loopt. 3 uur ’s nachts kwamen we terug op de camping en blijkt het toch wel een stukje kouder hier te zijn ’s nachts.
Gister lekker wezen shoppen. Goed geslaagd, leuke bruine laarsjes voor de winter, een wit met zwart jurkje en een oranjekleurige blazer.

Wel rust er een vloek hier boven de camping. Alles gaat kapot en iedereen heeft wel wat. Alle speakers en microfoons van de animatie hebben het opgegeven. Ook hebben jorge en tim ook wat aan hun enkel gehad en ook op mijn krukken gelopen. Kelly kreeg met voetbal een bal op dr arm, was er iets verschoven, 2 dagen later onder het mes en zit ze met schroeven in dr arm in het gips.. Laurence heeft haar rug verdraaid, Farid z’n arm verdraaid. Luuk met fietsen gevallen, gebroken sleutelbeen en een scheur in een spier bij zn schouder. En dan nog de oververmoeidheid en keelontstekingen die er heersen.

Gelukkig hebben we een supersterk team en kunnen we alles aan en blijven we doorgaan!

One team, One Task!!!!

Tot over een paar weekjes in Nederland.
XXXXXXX Anouk

Reacties

Reacties

Oma

Lieve Anouk
Dat was 'n lang verhaal.Maar je hebt het ondanks alle trubbels nog steeds naar je zin. Nog twee weekjes om de bloemetjes buiten te zetten, geniet er van.

Ook nog bedankt voor je kaart.

Liefs van opa en oma

tante rikie

bedankt voor je verslag, je hebt weer veel meegemaakt, leuke en minder leuke dingen.veel sterkte met de laatste loodjes en een goede reis naar huis

tante Anneke

Wat heb jij 'n ervaring opgedaan Anouk, jij bent onderhand van alle markten thuis.Heel wat frans geleerd en zo te lezen had je alles onder controle.
Morgen zien we Ineke en Roel op hun gouden huwelijksfeest,vanavond vieren wij het onze.Misschien
horen wij of je naar Breda komt voor de NHTV.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!