anoukopstage.reismee.nl

Eerste maand

Zo en de eerste maand is alweer voorbij.
Vrijdag gaat de camping dan eindelijk open!!! :D

In mijn derde week van de stage ook nog terrein werk gedaan. Tenten ingericht, bloembakken geplaatst en zand, turf en mest erin gedaan.
Omdat de camping langer dicht bleef had de directeur een bedrijfsuitje gepland.
Vrijdag 1 juni zouden we beginnen met een wandeling gevolgd door een picknick in een dorpje in de buurt. Daarna zouden we in twee groepen splitsen. De ene groep voor Canyoning en de andere groep voor een wandeling. Vervolgens zouden we weer bij elkaar komen en een bezoek brengen aan de grotten, met als afsluiting een Paëlla en Pizza avond op de camping.

Helaas heb ik de grotten moeten missen, ik ging namelijk canyoning doen, was superleuk en gaaf. Abseilen van de watervallen en het laatste stuk springen. Alles ging goed tot de laatste sprong. Toen kwam ik met mn voet op een rots terecht en klapte me voet dubbel. Toen hebben de begeleiders me teruggedragen naar de auto's. Daar mn schoen uitgetrokken zat er een hele grote bult op mn rechter enkel. Toen ben ik met de directeur en de secretaresse van de camping naar het ziekenhuis gegaan. 2 uur moeten wachten. Foto's gemaakt.
Gelukkig niks gebroken maar mn voet en mn enkel flink verzwikt en gekneusd.

Nu loop ik alweer bijna twee weken op krukken, vandaag nog maar op eentje gelukkig.
Mn voet is helemaal dik, blauw en paars geworden, gaat nu gelukkig alweer een stuk beter.

's Avonds wel lekker gegeten en feestje gehad. Het weekend lekker bijgekomen en vanaf vorige week maandag begonnen met de decorstukken voor de avondshows te maken.
Vandaag de laatste stukken geknutseld.
Straks als het goed is het opberghok voor alle animatiespullen schoonmaken, daar staat nu alleen nog allemaal troep in. Dat zou er gister allemaal al uit zijn, maar dat is er nog steeds niet uit. Het moet er nu om 3 uur allemaal uit zijn. dan kunnen wij het hok schoonmaken en inrichten.

morgen nog een dagje vrij, vrijdagavond alleen Zipp meet en greet. Zaterdag en Zondag mini-club en Zipp meet en greet en dan vanaf maandag het volledige animatie programma, voor zover als dat gaat lukken.

Verder is het hier nog steeds superleuk, wel heel veel regen gehad. Veel nieuwe werknemers aangekomen. Ik hoop jullie op de hoogte te blijven houden, maar heb er nu veel minder tijd voor dan vorig jaar omdat het hier veelste gezellig is ;) daarnaast hebben we nog steeds alleen maar bij het podium internet, en 's avonds regent het veel, dus om nou helemaal door de regen te moeten om op internet te kunnen is ook niet prettig...

XXX

Reacties

Reacties

oma

Fijn te horen dat het al 'n beetje beter gaat.Maar wat ik gezen heb op de foto,van mama gekregen, zul je er nog wel 'n lange tijd last van hebben.
Ook leuk dat je het weer getroffen hebt met je colega's en hoop dat ze je 'n beetje ontzien en rekening houden met je pootje.

Vandaag 'n stralende dag.Dat zal wel zijn om ons 'n beetje op te vrolijken na de nederlaag met Duitsland.

Hoop weer snel wat van je te lezen.
Dikke kus Opa en Oma

rikie

Wat een pech Anouk. Het ziet er naar uit dat dit wel een tijdje gaat duren voordat je er weer normaal op kunt lopen.heb de foto gezienLijkt me heel vermoeiend. Veel sterkte en een snelle genezing toegewenst. Liefs tante Rikie

tante Anneke

Ik heb echt met je te doen Anouk, ik heb m'n enkel ook 'n keer verstuikt en heb daar veel ongemak van gehad.Kijk uit dat je je voet niet overbelast en blijf toch nog even met 1 stok lopen.Verder wens ik je veel succes bij de opening v.d. camping.Blijf mailen want ik geniet van je verhaal,duim je zondag voor Oranje? Jullie kijken toch ook zeker.Staan er veel Nederlanders bij jullie op de camping? Liefs van tante Anneke.

Anouk

dankjewel voor de reacties. heb vanmiddag zonder krukken gelopen en dat ging redelijk. morgen gaat de camping open, maar dat zullen biet veel nederlanders zijn. voetbal hebben we bij de pizzeria in het dorp moeten kijken bij gebrek aan televisie op de camping... haha

Familie Dorland

Hoi Anouk,
We lezen allemaal je leuke verhalen. Wat maak je allemaal mee. Wel pech met je enkel. De meiden zouden het super leuk vinden om bij jou in de mini cklub te zijn. Heel veel plezier en doe voorzichtig en we sturen een zonnetje naar je toe. toi toi lieve groeten van Erik, Anna, Valérie en Heidi

familie Van der Spoel

Hé Anouk,
Fijn dat het daar veel te gezellig is. Zijn er al wat meer kinderen op de camping? Wij moeten nog 3 weken naar school en dan gaan we ook naar Frankrijk. Oja, we hebben de avond4daagse gelopen. Imke voor de eerste medaille en Bente voor haar 3de. Bente heeft een leuke verjaardag gehad en met haar buik gaat het gelukkig veel beter. Imke zit op turnen en geniet daar erg van.
sterkte met je voetje!
Bente, Imke, Hielke en Astrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!