anoukopstage.reismee.nl

Tweede stage!

Het is bijna zover. Mijn tweede stage in Frankrijk zit eraan te komen. Ik heb er weer superveel zin in en ben benieuwd wat me dit seizoen te wachten staat.

Dit jaar ga ik naar camping Château de Galaure in de Drôme. http://www.chateaudegalaure.nl/
Een nieuwe camping die Vacansoleil in September 2011 heeft overgenomen. De camping is helemaal opgeknapt en gerenoveerd.
De camping ligt 150 kilometer zuidelijker dan camping le Fayolan, waar ik vorig jaar stage heb gelopen. Ook is de camping volledig Nederlandstalig.
Wij zullen hier met een groot team van 4 tweedejaars stagiaires, 4 eerstejaars stagiaires en seizoensmedewerkers gaan werken.
Dit jaar staat voor mij in het teken van Animatie en Receptie. De animatie zullen wij gaan doen onder de campingtainment formule. Dit is een speciaal ontwikkelde animatie formule voor alle leeftijden. Voor de kinderen meeleeftheater met Tipy en Flora, mini-club en minidisco. Voor de jeugd veel sporttoernooien en jeugd avonden. Voor de hele familie zijn er activiteiten zoals aerobics en aquarobics, sport en spel, thema-avonden en natuurlijk de shows.

Aanstaande vrijdagavond zal mijn reis beginnen. Dan ga ik ’s avonds naar Fay in Etten-Leur. Ook een tweedejaars stagiaires van de opleiding in Breda. Hier blijf ik slapen en dan vertrekken we zaterdagochtend vroeg met de auto naar de camping. Hier hopen we zaterdag eind van de middag aan te komen en dan begint maandag onze eerste werkdag.

Ik hoop hier weer regelmatig verhaaltjes op te kunnen zetten om jullie op de hoogte te houden.

Liefs, Anouk

Reacties

Reacties

Rikie van de Pol

Ben blij dat je er naar uitkijkt om weer stage te lopen, dat is het halve werk.
Rij voorzichtig en een goede start toegewenst.Rikie

Rietje van Druten

Lieve Anouk,
Op de eerste plaats van harte proficiat met het behalen van je diploma. We wensen je veel plezier en succes met je 2e stage in Frankrijk. Hopelijk krijg je leuke collega's.
Ook nog een fijne vakantie met je ouders toegewenst.
Groetjes van, oom Nico en tante Rietje

Rick

Graag gedaan ;) en veel plezier van mij en Nicole

Oma

Hoi Anouk
Ons uitje naar Pampus ging niet door dus dan maar even achter de pc.Wat leuk om te kunnen zien waar je je 17 weken mag vermaken.
We wensen je 'n hele goede reis en veel plezier op je nieuwe stekje.

Kusjes van Opa en Oma

Papa

Hallo Lieverd,

Hoe gaat het daar in de Drome, heb je je draai al kunnen vinden? Is je onderkomen een beetje redelijk en kun je het vinden met de groep medewerkers en stagiaires? En hoe staat het met de vorderingen op de camping, is alles op tijd klaar dat jullie aankomend weekend open kunnen?

Heel veel (leer)plezier voor de komende tijd en als internet op vol vermogen is, dan maken we wel een afspraak om te skypen.

Dikke knuffel!

Anneke de Kanter-v.d.Pol

Hallo Anouk, van mama Ineke kreeg ik pas geleden jouw webadres en ik vind 't leuk te vernemen hoe 't jou vergaat in Frankrijk. 't Zal wel druk worden op de camping nu de vakanties zijn begonnen.Wij wensen je veel succes en plezier met je mede-stagiaires.
Frans en Anneke de Kanter.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!