anoukopstage.reismee.nl

Laatste daagjes!!!

Hallo allemaal,

wat is de tijd voorbij gevlogen. Over 4 daagjes zit ik alweer in de trein terug naar Nederland.
Zaterdag 13 augustus ben ik samen met Seline, een meisje dat hier met de ouders op vakantie was, wezen paardrijden. Echt superleuk. 's middags van 5 tot 6 een hele mooie bosrit gemaakt. Ik zat op een wit paard met kleine zwarte vlekjes, Papouille. Hij/zij luisterde heel goed.
's avonds een BBQ gehad. Blijkbaar was deze niet zo goed bevallen op mijn maag, want heb daarna de hele nacht liggen overgeven.
Zondag hoefde we gelukkig pas om 5 uur 's middags te beginnen en voelde ik me al weer iets beter. De maandagochtend daarop voelde ik me redelijk. Totdat we aan het werk gingen en ik me eind van de ochtend steeds beroerder begon te voelen, en 's middags ziek in bed heb gelegen.
Gelukkig dinsdag weer helemaal beter en lekker gewerkt.

Zaterdag de 20ste ging ik samen met Seline weer paardrijden. Deze keer hadden ze alleen plaats van 9 tot 10 's ochtends dus vroeg op. Helaas had ik nu een ander paard dat helemaal geen zin had om te luisteren en me er bijna 2x heeft afgegooid. haha, gelukkig wel blijven zitten :P
Later waren we blij dat we al zo vroeg hadden gereden want het werd 's middags 35 graden.
Van 11 uur tot half 7 op het strand gelegen. Tussen de middag heerlijke broodjes gehad.

Dit was het begin van een hele week superwarm weer. Het is de hele week niet kouder geweest dan 30 graden. Hierdoor moesten we (net zoals toen het regende) alle buitenactiviteiten cancelen, omdat het gewoon veelste warm was om buiten dingen te doen.

Zaterdagavond 20 augustus nog uitgebreid Cecilia's verjaardag gevierd. Tevens was dit voor sommige ook een mooi moment om van iedereen afscheid te nemen, omdat er al een aantal die week zouden vertrekken.

Afgelopen week een vrij rustige week gehad waarin steeds meer gasten en personeel vertrokken. Nu zitten we hier nog met een klein groepje dat allemaal vandaag of morgen zijn/haar laatste werkdag heeft.

Voor dit laatste weekend moesten wij ook nog animatie hebben, maar ook de mini-club moest worden opgeruimd. Na flink discussieren hadden we gisteravond afgesproken dat Flavio en Margaux vanochtend de mini-club zouden opruimen. El Hadji en ik zouden dan vanmiddag en morgenochtend de animatie doen.

Margaux en Flavio waren vanochtend na 2 1/2 uur klaar met opruimen. Krijg ik net te horen dat er voor vanmiddag geen aanmeldingen zijn dus dat ik vandaag vrij heb, haha.
Vanmiddag rond 6 uur nog even naar de receptie. Tot die tijd kunnen de mensen zich inschrijven voor de animatie van morgen. Zijn er op 6 uur geen aanmeldingen ben ik morgen ook vrij!!!

Maandagochtend vertrek ik samen met Margaux en Flavio naar Lyon, die hebben daar samen een appartement. En dan vanaf daar woensdag naar huis!

Tot snel allemaal.
Een hele dikke laatste kus uit de Jura!

Reacties

Reacties

Sandra

Lieve Anouk,

Geniet van je laatste daagjes daar!
Toch zal het raar zijn om ook daar in Frankrijk weer afscheid te nemen.
Ik wens je alvast een hele goede terugreis: thuis zitten ze met smart op je te wachten!!

Liefs, Sandra

mama

Zo meis het zit er weer bijna op. Fijn dat je weer snel thuis bent. Vindt je het leuk als familie en vrienden langs komen donderdag? Geniet van een paar dagen Lyon en een goede reis naar huis. Kus mama

rikie

Leuk verhaal, behalve dat je zo ziek bent geweest.
Hopelijk heb je veel geleerd en is deze stage een ervaring waar je met plezier op kunt terug kijken.
Goede reis.
Lieve groetjes, Rikie

oma

Wel 'n beetje laat met mijn reactie op je laatste verhaal.Wel leuk verhaaltje. Nooit gedacht dat jij op 'n paard durfde te zitten. Nog 'n paar gezellige dagen in Lyon en dan naar huis waar we zeker nog wel meer spannende verhalen te horen krijgen en de foto's kunnen bekijken.Lieve Anouk ik wens je 'n hele goede reis naar Brussel waar papa je op staat te wachten.
Lieve Anouk we wensen je 'n welkom thuis.

Liefs van opa en oma.

PS Tot donderdag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!