anoukopstage.reismee.nl

Laatste Maandje!

Hallo allemaal,

Over exact 4 weken en 2 dagen zit ik nu in de trein terug naar Rotterdam.
Heb het hier nog steeds heel erg naar mijn zin, maar verlang ook weer terug naar mijn eigen huisje, bed, vrienden, familie etc...

Mijn Ouders, broer en zusje zijn hier 2 1/2 week geleden even geweest. Fijn om hun weer te hebben gezien en laten zien waar ik werk enzo..
Het weer blijft helaas zeer wisselvallig. We hebben eerst 2 weken alleen maar regen gehad. en nu af en toe regen en af en toe zon. Maar echt warm is het niet meer geworden.

Ook lijken alle beesten hier een stuk groter dan in Nederland. Alle vliegen, wespen, torren alles is minstens 2x zo groot als in Nederland.
Kwam van de week in mn eentje 's avonds terug in de Mobile. De andere 2 waren er nog niet.
Zit er zo'n supergrote, dikke, bruine sprinkhaan op me te wachten. Blegh.
Kreeg hem zelf niet het huisje uit, dus maar hulp gehaald.
De jongens moesten lachen en natuurlijk allemaal mee wat voor beest ik dan weg wou hebben.
Oh zo'n schattig klein beeste, ben je daar nou zo bang voor...blabla
Maar hij was weg, dus ik kon rustig gaan slapen.

Afgelopen vrijdag ook nog een ongeluk gebeurt. Tijdens de show zouden we een piramide maken. Alleen net daarvoor wilden ze hem nog even oefenen.
Flavio en Stephan onderop. Daarboven Nicolas en Remi en bovenop Maëlle.
Die haar evenwicht verloor en samen met Nicolas naar beneden viel, bovenop de enkel van Flavio.
Flavio en Nicolas naar het ziekenhuis. Flavio heeft zijn enkel gekneust en loopt met een bandage om, hij mag officieel niet werken tot donderdag, maar was er vanmiddag wel.
Van Nicolas weet ik alleen dat hij op zn vroegst vrijdag of zaterdag weer komt.

Zaterdag en Zondag uitgeslapen. Zondagmiddag nog naar het zwembad geweest. Buiten was het zo'n 17 graden, maar het zwemwater was 30 graden.
Ook voor het eerst dit seizoen gestoken. Geen idee door wat en wanneer, maar er zat in ene een bult dat jeukte.
Had al bijna de hoop gevestigt op een prikvrije zomer, aangezien ik meestal al meteen een van de eerste dagen gestoken wordt, maar helaas....

Hoop jullie de komende 4 weken nog een beetje op de hoogte te kunnen houden, maar weet niet of dat gaat lukken.

Veel Liefs,
Anouk

Reacties

Reacties

Beaudine

leuk dat je dit blog bijhoud! Toen ik op de camping was ( 28/07 - 07/08 ) was het weer heel erg goed. Al helemaal toen we hoorden wat voor weer het de 2 weken daarvoor was.

Je bent niet de enige die gilt om een sprinkhaan, ik ben in de badkamer 1x een mega-sprinkhaan tegengekomen en 1x een hele grote nachtvlinder. En gillen natuurlijk! ;-)

Ik hoop dat het nog een beetje mooi weer wordt, ik heb iniedergeval van alles genoten! vooral van de 'crazy dance' haha!

X Beaudine

Rikie

Wat vliegt de tijd he als je het naar je zin hebt. Tot nu toe heb je het geweldig gedaan, hopelijk gebeuren er de laatste maand geen ongelukken. Ik kan me voorstellen dat je ook weer naar huis verlangt maar deze ervaring had je toch niet willen missen. De kennis van de Franse taal zal wel een stuk verbeterd zijn.Veel succes Groetjes Rikie

oma

Ook je ouders waren blij jou gezien te hebben en zich te overtuigen dat alles goed gaat.Voor jou misschien wel zo fijn dat het niet zo bloedje heet is geweest.Laat de jongens maar lachen als ze je maar wel komen helpen wanneer je om ze verlegen bent.De tijd gaat snel en wens je nog heel veel plezier toe zodat het 'n hele mooie ervaring is om op terug te kijken. Hoop nog 'n keer 'n berichtje te lezen. Liefs van opa en oma.

Sanne

Hee Anouk!
Ik heb je verhalen gelezen, erg leuk! Het lijkt mij ook super om zo'n opleiding te gaan doen!
Ik ben gisteren terug gekomen van camping 'Le Fayolan' en het was echt super! Jullie doen echt leuke dingen met de kinderen etc. echt heel leuk!

Nou ben ik vandaag wat mensen aan het zoeken op hyves/facebook om toe te voegen, maar ik kan niet iedereen vinden, onder andere Stephan. Heb jij misschien zijn achternaam of iets dergelijks voor mij, zodat ik hem kan toevoegen?

dat zou heel fijn zijn!

x Sanne

Papa

Nou meis, de laatste 2 weekjes voor je en dan zit deze 1e stageperiode erop. Je hebt een hoop geleerd en ervaring opgedaan, ik denk dat je een hele mooie tijd achter de rug hebt. En volgens mij helemaal zoals je het je had voorgesteld. Wat kan je nog meer wensen?

Ik hoop dat het meevalt met de laatste loodjes en wie weet zie je nog wat van Lyon als je misschien mee gaat met Margaux en Flavio.

En over 2,5 week sta ik je op te wachten op station Brussel voor het laatste gedeelte naar huis.
Kijk er al naar uit, tot gauw.

Liefs, papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!