anoukopstage.reismee.nl

Familie op komst

2de poging.. eerste is mislukt.

Hallo allemaal,
alweer 2 weken voorbij. Momenteel doe ik alleen nog maar animatie.
Ma-vrij elke dag van 09.00-18.00 en vanaf 20.00. Zaterdag vrij en zondag van 16.00-21.30
Lange dagen, maar wel allemaal superleuk om te doen.

Vorige week nog een ongeluk(je) gebeurt. Guillaume, onze o zo leuke collega, wou ons laten schrikken door hard op het raam te kloppen, alleen sloeg die dwars door de ruit heen.
Allemaal glas in mn benen, en vooral in mijn knie een diepe snee.
Mocht 4 dagen mijn knie niet buigen, omdat dan de wond steeds weer openging. Alleen ging het werk wel net zo hard door.
Gelukkig zit de wond nu dicht en kan het gaan genezen, en doet het ook niet meer zo'n pijn.

Aanstaande donderdag komen mijn ouders, broer en zusje even 4 daagjes langs :D Heel fijn om hun straks na 11 weken weer te zien.
En als hun weg zijn hoef ik nog maar 6,5 week en kan het aftellen beginnen.

Ook eindelijk meer van de omgeving gezien. Flavio die hier ruim 6 jaar heeft gewoont, heeft ons op onze vrije daagjes meegenomen naar wat toeristische en niet-toeristische plaatsjes.
De omgeving is echt supermooi, en eindelijk even een dagje uit het camping-leven.

Mis jullie allemaal enorm, maar heb hier gelukkig een heel leuk en aardig team die altijd voor me klaar zal staan. Dat heb ik vorige week met mn knie wel gemerkt, iederen was hartstikke bezorgd en kwam steeds langs om te kijken hoe het ging.

Tot snel allemaal
XXXXXXXXXXXX

Reacties

Reacties

Sandra

Lieve Anouk,

Heel veel beterschap met je knie: maar zo te lezen ben je wel een doorzetter, knap hoor!!
Doe je de groeten aan je ouders, broer en zusje straks? Heel veel plezier met z'n allen!!!

Liefs uit Tiel

oma

Hoi Anouk

Heb je nog wat extra vrije tijd kunnen regelen nu papa -mama-Jasper en Sabine komen of is het daar te druk voor?Geniet van de momenten dat je vrij bent.Dan nog maar 6 weekjes wat gaat de tijd snel.

Gelukkig valt het met je knie mee.

Gr. voor iedereen morgen en voor jou 'n dikke knufful.

Oma

Papa

Ja meis, wij komen eraan de boel onveilig maken. Zullen is een blik werpen op al hetgeen je doet en kijken of dit de toets der kritiek kan doorstaan ;-)

Natuurlijk weten wij bij voorbaat dat het goed zal zijn, maar fijn om je weer even in levende lijven te zien, te voelen en te spreken.

En nu hopen dat de weersverwachtingen niet gaan uitkomen, want dan wordt het nat en koud bij je. Maar het is zoals het is. Tot over 2 dagen.

Rikie

Wat een pech met je knie.Wat zul je geschrokken zijn.Dat kwam wel heel ongelegen.Gelukkig was het een leuke collega of niet meer? Van harte beterschap, wees voorzichtig en houd je knie goed in de gaten. Veel plezier met je familie. Lieve groetjes, Rikie

Laura

Omg, ben je na zo'n lange tijd nu pas echt van de camping af geweest. Het voelt zo fijn om even van de camping te zijn.
Naar van je knie, hopen dat het nu wat beter gaat. We zien elkaar snel in Nederland weer!! :)
Ps: ben jaloers, wou dat mijn familie langs kwam... *zucht* wat mis ik mijn vrienden...

manon

hoi anouk !
Wat leuk om je hier tegen te komen, nu snappen we ook waarom je zo'n grote pleister op je knie had...
voor onze kinderen die vaak met jou de dansjes geoefend hebben op de camping ben ik op zoek naar de muziek die jullie daarvoor gebruikten... wat was de titel/song/naam daarvan? alvast bedankt !
groetjes manon
PS ik hoop dat het weer bij jou wel snel beter wordt, we zijn de laatste dagen eerder naar huis gevlucht door onze "soppige" voortent, maar jullie animatie was super !!

mama

wij zijn net thuis. Een lekker bakkie koffie gehad, de wasmachine draait al op volle toeren. Wat was het fijn om even bij je te zijn en om je te zien werken met zoveel plezier.
Kanjer we gaan aftellen. Dikke kus

Anouk

@Manon,
Hoi Manon, fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Vandaag hebben we alleen maar zon gehad, dus heel fijn. Wat zijn de namen van u kinderen?
Als u mij een mailtje stuurt naar anoukdenouden@hotmail.com dan kan ik u wel wat van de liedjes doorgeven, of sites sturen waar u ze kunt downloaden.

Oompje

Hoi Anouk.

Veel plezier met het aftellen van je laatste weken in het mooie Jura.
Hoop dat je knie al beter is en het werken op de camping er weer makkelijker door wordt.
We komen je gou opzoeken als je weer in NL bent.
Gr Oompje.

Milou

Hee Anouk!

Want ontzettend leuk dat je een reismee bij houdt! Zo te horen heb je het ontzettend naar je zin daar! Heel veel plezier nog en succes met je knie!

Liefs,
Milou

mama

Nog maar 4 weken en dan zit je stage er al weer op.
Wat is de tijd snel gegaan. Geniet er nog even van.
Veel plezier. Dikke kus

Dennis

Hallo Anouk, voordat ik je mailadres ga gebruiken, wil ik je eerst vragen of je dat wel wenselijk vind? Via via ben ik op deze site gekomen. Ook ik heb vaak de vragende ogen van mijn dochter noa moeten doorstaan, voor ik dit bericht plaatste. Kortom, mag ik ook de lijst met muziek ontvangen?

Anouk

@Dennis,
Ja natuurlijk!
anoukdenouden@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!