anoukopstage.reismee.nl

Week 8

Hoi allemaal,
daar was ik weer!

Alweer 2 weken voorbij, lijkt alsof er weer niks gebeurt is, maar nu ik nadenk is er toch wel het een en ander gebeurt.
Eerst moesten we de 10 nieuwe tenten schoonmaken en inrichten. Kwam er een hele grote dikke pad uit de tent. Bah, emmer en bezem gepakt, pad erin en naar het water.
En mn collega's: Anouk kus hem, misschien wordt het wel een knappe prins. Ja dag!

Daarna is er een Nederlandse man door een slang gebeten. Er lag een redelijk grote steen midden op de weg, hij dacht die haal ik even weg voordat het de auto's beschadigd. Maar toen kwam er ineens een slang onder vandaan die in zn hand beet.
Ambulance en brandweerman erbij, man naar het ziekenhuis. Die brandweerman snapte ik ook niet, maar die ging ook weer met de ambulance mee.
Vervolgens zat die slang daar nog ergens tussen de struiken en moest ik even bij de receptie vertalen of er niet iemand kon komen om die slang te vangen en mee te nemen.

Vorige week kwam Stef, mijn stagebegeleider van vacansoleil, langs om mn stage te bespreken. Alles alleen maar positief. Ook de 2de beoordeling van de eigenaar was alleen maar positief.
Laatste weekend in het restaurant gewerkt en vanaf nu alleen nog maar animatie.

Cecile, waarmee ik in een mobile-home zat, is naar een andere mobile-home gegaan omdat ze nu met iemand zit die dezelfde werktijden heeft, want we leefden een beetje heel erg langs elkaar heen.

Zondagavond is Maëlle gearriveerd, die werkt met mij in de mini-club, en die is bij mij in de mobile-home getrokken. Vrijdag middag komt Cecilia er nog bij, ook voor de mini-club. Moeten morgen alleen nog een manier vinden om een derde bed in het huisje te krijgen.
Dan is het animatie-team compleet.
Met de 3 meiden en Flavio, een belg die nu in Frankrijk woont, gaan we dan de mini-club doen. Deze week veel voorbereiden, schoonmaken, versieren.

Ook zijn we begonnen met het voorbereiden van de shows :D

Hou jullie op de hoogte!

XXXX

Reacties

Reacties

Sandra

Hey Anouk,
Logisch dat die stagebegeleider én de eigenaar alleen maar positief over je zijn!! Dat kan toch niet anders: jij BENT positief! Lees altijd alleen maar hele enthousiaste verhalen hier. En dan vliegt de tijd ook best snel om!
Geniet van je tijd daar: nu komt de "echte" vakantietijd er aan en kun je je lekker, samen met je collega's, uitleven in de miniclub.
Liefs uit Tiel

Emilie en Hugo

Hallo Anouk,

Waar ben je?? Ook in Frankrijk? Wij zijn ook in Frankrijk op vakantie geweest! Was heel leuk met een zwembad en 6 springkussens op een rij. Hugo kon nog niet meedoen, maar ikke wel.
Vind je het wel leuk daar? Of ga je liever me mij en Huog spelen?
Veel plezier,
Kusje van Emilie en Hugo en ook de groetjes van Papa en Mama.

Laura

Heey anouk. Goed om te horen dat je het daar zo leuk hebt! En ik weet het antwoord op je vraag over de brandweerman. Hier op de camping had iemand een hartaanval gehad, en in frankrijk is het zo dat de brandweer er altijd eerder is als de ambulance. Hier is het brandweerpersoneel veel meer getraind dan in holland.
Succes daar nog, hou je taai!

pascalle

hey anouk, alles goed hier wel het is supper gezellig nog geen vrienden hier maar wel neef en nicht jammer dat jij er nie ben dan was het hele maal gezellig. en ik mis je heel erg ik hoop dat je snel terug komt.gr pascalle

Oompje Rolf

Hey lief klein nichtje van mij.
Alles goed daar in de grote boze wereld?
Hier is het goed tedoen met jouw paps en mams.
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je mammie.
Nog veel plezier en de groetjes.
Groetjes Oompje

oma

Hoi Anouk
Eindelijk heb ik weer internet en kan ik weer genieten van je verhaaltjes en foto's.
Aller eerst van harte proficiat met de verjaardag van mama.Vanmorgen al gebeld naar haar en ze genieten ook volop.
Flavio is dat die knappe jongen waar je mee op de foto staat?
Heel veel plezier met de mini club.
Laat gauw weer wat van je lezen.Dikke kus oma

Rikie

Heb een tijd niets van me laten horen, druk met familie. Wel al je verhalen gelezen en ik vind het fantastich hoe jij je aanpast aan nieuwe situaties en problemen oplost We wensen je heel creativiteit toe. De kinderen boffen maar met jou,
Lieve groetjes van je oudtante Rikie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!