anoukopstage.reismee.nl

Lekker weertje

heey allemaal,

hier weer even een update over mijn leventje hier.
de afgelopen 2 weken is er niet zo veel gebeurt. Veel gewerkt in het restaurant en de animatie.
Vooral het hemelvaart weekend was heel druk. 4 middagen achter elkaar mini-club van 14.00-18.00 uur, met telkens ruim 20 kinderen, daarna snel eten en daarna van 19.00-23.00 in het restaurant.
Vorige week veel mobile-homes schoongemaakt. afgelopen weekend het pinksterweekend gehad. was ook wel druk maar iets minder. Bij de animatie waren er bijna geen kinderen.
In het restaurant was het wel druk, omdat we 3 dagen achter elkaar 3 groepen hadden met totaal ruim 100 mensen. Geluk was wel dat ze allemaal hetzelfde aten, dus dat hoefden we alleen te brengen, en daarna afruimen.
De keuken was wel rustig, dus die hebben heel veel voor ons afgewassen.

Deze week een hele rustige week, gister de mini-club helemaal schoongemaakt en alles geordend en alle puzzels en spellen gecontroleerd op inhoud. 's Avonds nog bar dienst gehad.
Vandaag weer een dagje vrij en daarna alle dagen van 14.00-18.00 mini-club.
Zou eerst ook nog restaurant doen 's avonds, maar ze vinden dat ik hard genoeg werk en dat ze genoeg mensen in het restaurant hebben.

Ik mag ook een groot deel van het animatie programma voor het hoogseizoen invullen, dus nu ook op zoek naar veel leuke ideeën en mag ook bedenken wat voor kinder shows we in de avonden kunnen doen, en zit bomvol ideeën, ben dat nu in een boekje allemaal aan het opschrijven en dan gaan we morgen kijken wat allemaal mogelijk is :D

En ook het weer valt heel erg mee. Ze hadden voor gisteren en vandaag veel regen voorspelt. Maar tot nu toe alleen maar zon en lekkere temperatuur, dus ga zometeen denk ik maar weer aan het zwembad liggen.

Gros bisous!
Xx Anouk

Reacties

Reacties

Jasper Tukker

Hey jij daar!

oh oh oh, je hebt het nog steeds zoooo zwaar zie ik al!
En je lijkt nl ook heel erg te missen!
Maar leuk joh dat het goed gaat!

Ik mis de verhalen over mooie franse mannen!
Ik weet dat je niet negatief mag zijn op deze blog maar positieve verhalen hierover mag wel :p

Nou suc6 komende tijd met aan het zwembad liggen!
Ciao!

Jasper

oma

Hoi Anouk.
Leuk om weer wat van jou te lezen maar wat doe je met je vrije tijd. Lig je dan alleen maar aan het zwembad of heb je ook al wat van de omgeving gezien?

Heerlijke dagen in Kopenhagen gehad. Mooi weer, geen gekke dingen meegemaakt of het moet zijn dat we overal olifanten zagen. We hebben er ook maar 'n paar meegenomen.

Nu loop ik samen met opa de klompen 4dgs.Hoop dat het van avond weer droog is want het regent nu behoorlijk.

Heel veel succes met je programa's maken.
Zo te lezen hebben ze heel veel vertrouwen in je kunnen, wat wij natuurlijk al lang hebben.

Dikke XXX oma

Papa

Leuk zo die foto's, geeft ons in ieder geval een indruk waar je bent. En alvast "voorpret" voor als wij dadelijk komen.
Je hebt het in ieder geval naar je zin en dat is een goed teken. En nog gefeliciteerd met je horeca diploma/certificaat.

Euh, kun je straks je slaapkamer ook zo opgeruimd houden, daar worden wij wel blij van ;-)

Violette

Noukje! Volgens mij heb je het enorm naar je zin daar! Houwe zo heh! Ik heb dit weekend ff met je gesproken haha( iris dan), maar als je terug bent gaan wij het UITGEBREID overdoen! Nog een hele fijne zomer en veel plezier! Ik ga je missen deze donderdag hoor, en natuurlijk in Rimini! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!