anoukopstage.reismee.nl

Geluk!

Ken je dat gevoel, dat soms zomaar komt opzetten. Dat je met een lach op je gezicht rondloopt die er maar niet af wilt.
Nou zo’n dag had ik gister. Ik had een dagje vrij en lag lekker in de zon bij het zwembad.
Beseffend hoeveel ik heb geleerd de afgelopen weken.
Alle nieuwe mensen die ik heb ontmoet, met wie ik allemaal op kan schieten en allemaal even aardig zijn. Alle nieuwe werkervaringen die ik heb opgedaan.
Heb afgelopen weekend van verschillende collega’s complimentjes gehad hoe snel ik alles leer, en dat ze snappen dat het de eerste keer lastig voor me was, omdat ik ook maar in het diepe werd gegooid, met amper ervaring en me maar moest zien te redden.
Dus toen ik lekker bij het zwembad lag, na te denken wat ik de afgelopen weken allemaal had geleerd en gedaan, kroop er zowaar een geluk gevoel door mijn lichaam.

Tuurlijk heeft iedereen zo zijn verwachtingen en gedachten voor zijn of haar stage. Maar je weet ook dat het kan tegenvallen. Maar daarnaast weet je ook dat je er dan maar zelf het beste van moet maken en er altijd leuke momenten zijn.
Maar ik weet nu al 1 ding zeker. Ik heb het heel erg getroffen! J

De rest van de dag liep ik met een grote glimlach rond. Zelfs de hele buitenkant van mijn mobile-home schoongemaakt. Ja,ja, de binnenkant mocht dan wel heel schoon zijn, maar de buitenkant zag er niet uit.
Dus muziek hard aan en lekker poetsen. Nou en het is te zien hoor. Lekker schoon en mooi huisje hebben we nou.
Deze week alleen maar animatie en restaurant. Dat betekent niet voor 14.00 werken, dus lekker uitslapen. Heb alleen aan het eind van de week wel weer spierpijn in mijn voetjes. Dat had ik namelijk het afgelopen weekend al na 2 dagen, en nu dus 5.

Afgelopen donderdag nog even naar het thuisfront gebeld, moest natuurlijk mijn broertje (hoera 21!) wel even persoonlijk feliciteren. Dan merk je weer dat 800km niet even naast de deur is.
Al helemaal toen mijn huisgenootje Cecile op haar vrije dagje ‘gewoon eventjes’ een bezoekje aan huis ging brengen, aangezien dat nog geen uurtje hier vandaan is.

Volgende week komt Kevin, de barman, ook in ‘’ons’’ straatje wonen. Hij neemt zijn gitaar en keyboard mee, dus kunnen we lekker jammen. Heb al veel met mensen over muziek gepraat hier, en als ik alles zo hoor kunnen we makkelijk een Fayolan Band oprichten, haha!!!

Vandaag is het weer helaas weer omgeslagen en hebben we veel regen, hopelijk knapt het snel weer op, net lekker een filmpje gekeken, aangezien internet het begeeft met regen.
Nu even avondeten en zo waarschijnlijk weer een rustig avondje in het restaurant.

Dikke kus

Reacties

Reacties

Sandra

Hé Anouk,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat: vasthouden dat geluk meis! Heel knap van je hoor hoe je alles doet zo in je eentje.
Geniet ervan, het is een unieke ervaring.

Liefs, Sandra

ikke

heej,
leuk man dat het goed gaat! en dat je het naar je zin hebt!
hier gaat het ook goed, gelukkig is het hier wel droog! haha.
en waar hou je je mee bezig? behalve animatie en restaurant?
groetjess

ikke

oww ikke is rick btw, anders zie je dat niet tuurlijk:P

Papa

Hallo zeg, wat een filosofische inslag! Is dit van dat meisje, dat ik op 6 mei in Rotterdam in de trein op weg heb zien gaan naar het onbekende in Frankrijk. WAUW. Ik zit dit met verbazing te lezen, wat ben je in deze paar weken al een stuk wijzer geworden.

Ik ben ongelooflijk trots op je!

Wij zullen binnenkort je spullen naar de ouders van Stephan brengen, zodat je met je klarinet mee kan doen met de Faylon band. Mag ik straks dan ook een keer meespelen?

Veel plezier nog en hierbij nog een toetje, die wel bij jouw woorden past:

"Je kunt door te denken niet tot een nieuwe manier van leven komen - je moet door te leven tot een nieuwe manier van denken komen."

Dikke kus xxx

oma

Lieve Anouk, leuk te horen dat je 't zo naar je zin hebt en met iedereen overweg kan. Waar ik wel nieuwschierig naar ben is je huisje waar je zo op gepoetst hebt.(foto?).
Ga ik vanmorgen naar de tandarts, zie ik daar Jasper en Sabine ook daar zitten.
Donderdag ga ik ,bij goed weer, dauwtrappen met mama en Sabine en vrijdag gaan we aapjes kijken in Apenheul.
Hoop dat je 't leuk vindt om ook reacties te krijgen van je oudtantes.
Anouk hou zo vol en ik hoop dat je vele dagen met je glimlach rond kan lopen of liggen mijmeren.
Gr.en liefs van opa en oma.

Wendy

Hey noekie! :D

geweldig dat het naar je zin hebt zeg maar een vraagje:

Als je geen internet heb hoe kan je dan dat stukje schrijven?

Wendy

hij stuurd maar half me berichtje.. raar in iedergeval ,3 nog veel plezier noekie! geniet ervan

Roy, Mirjam en Marieke

Goedumiddaaaag,

wij moesten een berichtje achterlaten, en nu zijn wij van vacansoleil de beroersten niet dus dat doen wij gewoon!!! haha

Goedemiddag en lekker uitslapen morgen!

groetjes de vacansoleil crew

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!