anoukopstage.reismee.nl

Eerste werkdaagjes zitten erop!

Hoi Allemaal, was ik weer!

Mijn eerste 3 werkdaagjes zitten erop :)
Zondag nog even genoten van mijn laatste dagje als niet-werknemer. Stephan was gelukkig weer opgeknapt. Samen even het dorpje bezocht en 's middags lekker in de zon aan het zwembad gelegen. T is hier lekker weer. Zo rond de 28 tot 30 graden. 's ochtends nog wel frisjes (en vooral 's nachts is het nog aardig koud) Maar tussen 12 en 5 kun je in je topje en korte broek rondlopen.

Maandagochtend begonnen om 10.00 met een rondleiding over de camping. Daarna gesprek gehad met de eigenaar over mijn taken en een planning gekregen voor de eerste 3 weken.
Ik werk gemiddeld 6 a 7 uurtjes per dag. Ben 1 hele dag vrij en 1 halve dag.

Maandagmiddag begonnen met huisjes schoonmaken. Dinsdagochtend ook.
Dinsdagmiddag in de keuken geholpen van het restaurant. Daar was een lunch voor 70 man. Maar aangezien ik nog nooit geserveerd heb en mijn frans niet heeel goed is, moest ik in de keuken blijven en 3 uur lang afwassen. Was een uitgebreide lunch van 5 gangen. 3x 70 borden afgewassen. 70x bestek, 140 glazen, 70 koffiekopjes etc...
Dat was wel even hard werken, maar daarna vanaf half 4 de hele avond vrij gehad.
Woensdagochtend gordijnen en de hoezen van de banken vervangen.

Gistermiddag mijn eerste mini-club gedaan op de camping. Had dinsdagavond even 3 nederlandse kindjes enthousiast gemaakt om ook te komen.
Op woensdag hebben de kinderen hier uit de omgeving ook geen school. En het kinderdagverblijf zit op woensdag dan hier op de camping. Dan worden de kinderen tussen 7 en 8 uur gebracht en tussen 17.00-18.00 uur opgehaald.
De mini-club is dan 's middags gecombineerd met hun.
Er waren ongeveer 30 franse kindjes. en van de 3 nederlandse vond 1 het heel eng dus die ging toch maar met papa mee terug. De andere 2 van 6 en 7 jaar vonden het wel heel leuk.

We gingen een wandeling maken en kwamen bij een heel groot grasveld uit. Daar konden we met netten vlinders vangen. Dan werden ze even in een potje gestopt met vergrootglazen zodat we ze konden bekijken, en in het boekje konden zoeken welke vlinder het was. Daarna werd de vlinder weer vrijgelaten.
Nog even lekker wat gegeten en gedronken, toen terug naar de camping en was de mini-club alweer afgelopen.

Na de mini-club nog even naar het zwembad geweest.
Vandaag aan het genieten van mijn eerste vrije dagje. Vandaag is het wat minder weer. Vannacht heeft het een klein beetje geregent en nu is het erg bewolkt.
Hopen dat het morgen weer wat lekkerder weer is.

Hou jullie op de hoogte!
Dikke Kus!

Reacties

Reacties

kimberley

echt super leuk dat je het daaroo leuk hebt..Loveyou

Bente en Imke

lieve Anouk,
We missen je! Heb je op die paarden gereden? Imke wil op het witte paard. Hoe heten de paarden?
dikke kus en knuffel van Bente en Imke

Anouk

@Bente en Imke, ik mis jullie ook! Nee, heb nog geen paard gereden hier. Is een plaatje van de website van de camping. Er staan hier achter in het weiland wel 2 paarden en 1 shetlander. Maar weet niet hoe ze heten.
Dikke Kus!

Ineke

Leuk om je te volgen, maar volgens mij hoeft jij je niet te vervelen. Heel veel plezier en succes. Alleen nog even je Frans ophalen. Ik ben benieuwd hoe vloeiend je straks deze mooie taal spreekt, hihi.
Werk ze!

Oma

Misschien was 't beter geweest om je electricedeken mee te nemen.Leuk dat tante Rikie je ook volgt.
Geniet van je vrije uurtjes.
Dikke kus oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!